• جمعه ۲۲ دی ماه، ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
  • دسته بندی : سياسی
  • کد خبر : 9610-6585-5
  • خبرنگار : 04
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس:

نباید دانش‌آموزان متکی به تئوری‌ها و حافظه باشند/دانش‌آموز در پایان دوره تحصیلی باید گلیم خود را از آب دربیاورد

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا جایی که ممکن هست دانش‌آموزان را تک‌بعدی بار نیاورده و صرفا متکی به تئوری‌ها و حافظه نباشد بلکه سعی کنیم دانش‌آموز در پایان دوره تحصیلی بتواند گلیم خود را از آب دربیاورد.
 به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس،  محمد بیرانوندی در حاشیه سفر به استان هرمزگان و بازدید از شهرستان بندرلنگه، تصریح کرد: عمده کار مدیریت را نباید در این مدارس نادیده گرفت و بدون تردید مسئولان در انتخاب مدارس جانب عدالت را رعایت کرده و ما را هم به مدارس خوب و هم کمتر برخوردار این بنادر بردند.
 وی اضافه کرد:  در برخی ازمدارس مورد بازدید، مشکلاتی نیز وجود دارد که انتظار می‌رود با حمایت فرماندار، شورای‌شهر و وزارتخانه نسبت به رفع‌مشکلات آن‌ها که خارج از حیطه آموزش و پرورش است اقدام شود.
 بیرانوندی خاطرنشان کرد: مدرسه‌ای بازدید شد که  43 نفر تراکم دانش‌آموزی آن بود بنابراین نیازمند صدور مجوز دو نوبته است و ضروری است کار احداث فضاهای در حال ساخت با سرعت بیشتری انجام شود.
 وی گفت: اگر رشته‌های تحصیلی در مناطق جنوبی کشور در حوزه دریا باشد می‌تواند به رونق اقتصادی و اشتغال این منطقه کمک شایانی کند، اگر یک فرد تحصیل‌کرده این بنادر در رشته مرتبط با دریا کار کند این کار به صورت حرفه‌ای دنبال خواهد شد .
 نماینده مردم خرم آباد درمجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دغدغه اهل فرهنگ این است تا جایی که ممکن هست دانش‌آموزان را تک‌بعدی بار نیاورده و صرفا متکی به تئوری‌ها و حافظه نباشد بلکه سعی کنیم دانش‌آموز در پایان دوره تحصیلی بتواند گلیم خود را از آب دربیاورد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: