• جمعه ۲۹ دی ماه، ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • دسته بندی : علمی و آموزشی
  • کد خبر : 9610-1686-5
  • خبرنگار : 04
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدیران مدارس نباید اوج افتخار خود را در میزان قبولی دانش آموزان در کنکور بدانند

در نخستین همایش ملی رویکرد‌های نوین آموزشی و پژوهشی در تعلیم و تربیت از ۴۰ پژوهشگر برتر کشور تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، معاون وزیر آموزش و پرورش در این همایش گفت: در برنامه‌های درسی، داده‌های آموزشی بر پایه پژوهش در یک بستر فرهنگی به نتیجه تربیتی منجر می‌شود.

حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان با اشاره به لزوم تغییر در روش‌های آموزشی کشور متناسب با تغییرات علمی، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نباید اوج افتخار خود را در میزان قبولی دانش آموزان در کنکور بدانند بلکه تربیت دانش آموز در همه عرصه‌های تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این همایش گفت: این پژوهشگران در محور‌های نقش آموزش و پرورش در اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محیط زیست، روش‌های نوین آموزشی، ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تولید محتوا فعالیت داشتند.

دانش هاشمی پور افزود با بیان اینکه در مجموع ۴۸۶ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که از این تعداد ۳۵۶ مقاله پذیرش شده ‌است، افزود: ۳۲ مقاله بصورت سخنرانی، ۹۸ مقاله بصورت پوستر و ۲۲۶ مقاله نیز در نشریات تخصصی چاپ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: این همایش و مقالات آن مورد تایید اکثر جوامع علمی از جمله آی اس سی و همچنین سی وی لی کا و کنسرسیوم محتوای ملی قرار گرفته است.

به گفته هاشمی پور در این راستا تفاهم نامه ای با سه مجله علمی پژوهشی جهت چاپ رایگان مقالات منتخب همایش منعقد شده است و در تلاش هستیم چنین همایش هایی را با هدف تقویت رویکرد پژوهشی در آموزش و پرورش گسترش دهیم.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: