• سه شنبه ۲۸ فروردین ماه، ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 971-14614-5
  • خبرنگار : 04
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

رسیدگی به ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به شرکت‌های حمل‌ونقل هرمزگان در سال 96

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از رسیدگی به ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان داریوش باقر جوان گفت:در سال ۹۶ تعداد ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی شد.

وی افزود: که از این تعداد ۱۱۳ فقره مربوط به حوزه کالا و ۳۴ فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان تصریح کرد: استعداد فوق‌الذکر ۱۴ فقره منجر به صدور تذکر و ۷۱ فقره به علت محرز نشدن تخلف تبرئه و تعداد ۶۱ فقره رأی هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده ۱۲ که برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقلی برگزار می‌شود مطرح شد.

باقر جوان با اشاره به کمیسیون ماده ۱۱ اظهار کرد: در این کمیسیون که به تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود در سال ۹۶ تعداد ۳۷ فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۳ فقره منجر به تبرئه و تعداد ۳۴ فقره پروانه فعالیت آن‌ها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان ادامه داد: عمده تخلفات مطرح‌شده در این دوره حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حمل‌ونقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و رعایت نکردن حقوق مسافر در حوزه مسافر دانست.

باقر جوان عنوان کرد: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها وموسسات و رانندگان در سال ۹۷ شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه‌ها نباشیم.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: